Hier een overzicht van bekende issues en dingen die nog op de planning staan. Zo weten jullie wat en ik zelf ook wat er nog moet gebeuren 😄

1. De reageer-knop
De reageer-knop moet altijd zichtbaar zijn en niet-ingelogde gebruikers meteen doorsturen naar het loginformulier (maakt snel inloggen fijner)
🔥Gefixt!👌

2. Mijlpalen / links
Sommige links bij mijlpalen werken nog niet en geven pagina niet gevonden
Deze links zijn aangeduid met een * (sterretje) zodat ik weet dat ze nog moeten worden bijgewerkt

3. Downloadpagina
Kan soms traag laden
Komt door een script dat telkens draait wanneer de pagina wordt geopend.
Oplossing: script verplaatsen naar cron in plaats van live uitvoeren

Fixed 👍

4. Shoutbox
Er zit een bugje in die niet echt vervelend is, maar zou toch mogen gefixt worden. Vermoedelijk een AJAX foutje.
Er zat een klein bugje in de shoutbox: normaal zou je alle berichten moeten kunnen lezen bij het omhoog scrollen (zoals in WhatsApp), maar dat werkt nog niet volledig. 😅
Het is deels aangepakt: nieuwe berichten komen nu via Discord binnen, dus je kan alles volgen op onze Discord-server. De oude code met het bugje blijft nog staan, wellicht handig voor toekomstige verbeteringen.

5. Reglement
Moet nog bijgewerkt worden
O.a. duidelijker vermelden dat 18+ content verboden is

🔥 Gefixt! en gelijk ook de privacybeleid toegevoegd

6. Console-content
Info over consoles mag uitgebreider worden 🎮

7. Profielen
Profielen worden uitgebreid
Optionele velden zoals geboortejaar, hobby’s, enz.

Voorlopig hou ik het op een onderschrift, maar ik heb ook achievements toegevoegd! De archievements staan in elke profiel 👍

8. Even voorstellen-categorie
Ik twijfel nog of deze categorie echt nodig is
Misschien overbodig, misschien juist leuk voor de community 😕

🔥Gefixed! We hebben "Even Voorstellen" uiteindeijk toch weggehaald en vervangen door School & Sport. Omdat we via deze site ook graag willen richten op jongeren en sportieve gamers 👍

9. iphone / mobiel
- iphone-gebruikers melden dat tetris niet werkt
- Het menu openen op mobiel is momenteel niet duidelijk genoeg (gemeld door phone gebruikers)
Misschien mogelijke oplossing? -> duidelijker maken met een hamburger-icoon

Ik vermoed dat het nu gefixt is, ik heb geen iphone, maar ik heb aanpassingen gedaan waardoor het nu zou moeten werken! 👌

Alles wordt stap voor stap aangepakt.
Heb je zelf iets opgemerkt of een idee? Laat het gerust weten!